مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-29بين الملل

«التماس تیم بایدن از ایران» صدای رسانه مطرح آمریکایی را درآورد


شورای سردبیری روزنامه «وال استریت ژورنال» در یادداشتی تند علیه مواضع دولت دموکرات جو بایدن به این دولت درباره حصول توافق ضعیف با ایران هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در فاصله کمتر از یک روز به آغاز مذاکرات وین با حضور مستقیم نمایندگان ایران و گروه 1+4 و حضور غیر مستقیم آمریکا، یک رسانه جمهوری خواه از تحقیر این کشور توسط ایران سخن گفته است.

یادداشت شورای سردبیری روزنامه وال استریت ژورنال تحت این عنوان منتشر شده است: ایران شماره هسته ای بایدن را دارد .

در ابتدای این یادداشت آمده است: مذاکرات هسته ای ایران روز دوشنبه (امروز) در اتریش از سر گرفته خواهد شد و به نظر می رسد که بدبینی، قاعده امروز باشد.

ایران از دادن امتیازات سر باز می زند در حالی که ایالات متحده این سیگنال را دارد نشان می دهد که شاید صبرش حدی دارد، اما تمایل دولت بایدن برای یک توافق (با ایران) را دستکم نگیرید، هر توافقی را .

بر اساس این گزارش، برای ماه ها است که دولت بایدن در حال التماس از ایران برای بازگشت به میز (مذاکرات) بوده است، البته میزی که ایالات متحده به معنای واقعی کلمه حتی در آن حضور هم نخواهد داشت.

ایران مذاکره مستقیم با ایالات متحده را رد می کند در نتیجه مذاکره کنندگان آمریکایی باید از طریق واسطه های اروپایی کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«التماس تیم بایدن از ایران» صدای رسانه مطرح آمریکایی را درآورد

«التماس تیم بایدن از ایران» صدای رسانه مطرح آمریکایی را درآورد