مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-29سياسي

«کتاب داستان بحران» منتشر شد


داستان های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه کوتاه بحران توسط نشر پرنده به چاپ رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داستان های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه کوتاه بحران توسط نشر پرنده به چاپ رسید.

حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام این که نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه بحران اوایل سال جاری به همت این سازمان برگزار و برگزیدگان آن تقدیر شدند از چاپ کتاب داستان های برگزیده این مسابقه ملی خبر داد.

وی افزود: عباس حسین نژاد دبیر و منصور ضابطیان، حامد عسکری، مژده لواسانی و لیلا باقری داوران این جشنواره بودند و از میان 1050 اثر 5 داستان کوتاه برگزیده و 100 داستان برای چاپ در مجموعه کتاب داستان بحران منتخب شدند.

کلهری با اشاره به این که کتاب داستان بحران در 136 صفحه داستان های کوتاه کوتاهی را با محوریت بحران و با هدف جلب توجه مخاطبان به بلایای طبیعی و غیرطبیعی عرضه کرده؛ گفت: دبیرخانه این مسابقه٬ مجموعه داستان کوتاه کوتاه را برای  نویسندگان حاضر در این مجموعه ارسال خواهدکرد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام فراخوان جشنواره طنز و کاریکاتور بحران نیز خبر داد که اکنون توسط این سازمان با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب داستان بحران» منتشر شد

«کتاب داستان بحران» منتشر شد