مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-29پزشكي

دوره جامع درمان متمرکز بر شفقت برگزار می شود


انجمن علمی مشاوره دانشگاه الزهرا (س) و انجمن علمی روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره جامع تخصصی درمان متمرکز بر شفقت (CFT) را برگزار می کنند.

- انجمن علمی مشاوره دانشگاه الزهرا (س) و انجمن علمی روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره جامع تخصصی درمان متمرکز بر شفقت (CFT) را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، درمان متمرکز بر شفقت (CFT) یک سیستم روان درمانی است که پل گیلبرت آن را ابداع و تدوین کرده است.

این رویکرد از معروف ترین روان درمانی موسوم به موج سوم رفتاردرمانی است که تکنیک هایی را از رفتاردرمانی شناختی به همراه ایده هایی از روان شناسی تکاملی، روان شناسی اجتماعی، روان شناسی رشد، روان شناسی بودیستی و علوم اعصاب را یکپارچه کرده است.

معرفی نظریه و مبانی CFT ، آشنایی باسیستم های تنظیم هیجان، کارکردها و مشکلات آن ها ، تعریف شفقت ، شفقت چه چیزی نیست؟ ، موانع در برابر شفقت و چگونگی کار با آن ها ، تفاوت AFT با CMT ، ارزیابی و راهنمایی مداخله در AFT ، فرمول بندی در AFT ، مبانی عملی و تکنیک های AFT و معرفی منابع به روز همراه با نمایش ویدیو و تمرین از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه به آن ها پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره جامع درمان متمرکز بر شفقت برگزار می شود

دوره جامع درمان متمرکز بر شفقت برگزار می شود