مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-29اجتماعي

اخذ رضایت نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس وجاهت قانونی ندارد


مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره قانونی بودن یا نبودن أخذ رضایت نامه برخی از مدارس از والدین برای حضور دانش آموزان در مدرسه توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدحسین کفراشی؛ در خصوص أخذ رضایت نامه از سوی برخی مدارس از والدین برای حضور دانش آموزان در مدرسه، اظهار کرد: هیچ دستورالعملی مبنی بر أخذ رضایتنامه از والدین برای حضور دانش آموزان به مدارس ابلاغ نشده است، لذا این موضوع وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مخالفتی با بازگشایی مدارس ندارد، لذا ضرورتی نیز بر أخذ گواهی و رضایت نامه از والدین وجود نخواهد داشت.

کفراشی با تأکید بر این که برای حضور دانش آموزان در ساعات خارج از برنامه درسی مصوب مانند: شرکت در اردوها و فعالیت های فوق برنامه ، رضایت نامه نیاز است، ادامه داد: مدارس موظف به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی هستند تا خانواده ها نیز با آرامش بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: هرگونه شکایاتی درباره أخذ رضایت نامه از سوی مدارس از طریق سامانه shekayat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رضایت نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس وجاهت قانونی ندارد

اخذ رضایت نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس وجاهت قانونی ندارد