مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-29سياسي

دعوت از نخبگان برای ارائه راهکارهایی در راستای حل مساله کم آبی


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از صاحب نظران، کنشگران، اساتید دانشگاهی و جامعه نخبگانی در حوزه محیط زیست دعوت کرد تا راهکارهای خود را برای حل مساله کم آبی ارائه کنند.

- اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از صاحب نظران، کنشگران، اساتید دانشگاهی و جامعه نخبگانی در حوزه محیط زیست دعوت کرد تا راهکارهای خود را برای حل مساله کم آبی ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره مسائل آب و مطالبات کشاورزان مرکز کشور به شرح زیر است: یکی از مهمترین الزاماتِ ثبات جمعیت و توسعه کانون های زیستی علی الخصوص در شرایط تغییرات آب و هوایی و خشکسالی، پایداری و مدیریت صحیح منابع طبیعی و ذخایر آبی می باشد.

در سال های اخیر کشورهای با اقلیم خشک و نیمه خشک از جمله ایران اسلامی با تاثیرپذیری بیشتری از خشکسالی با مشکلات بیشتری مواجه گشته اند.

باید توجه داشت که توزیع صنایع و خدمات و همچنین الگوی کشت در هر استان و منطقه الزاما می بایست متناسب با توان اکولوژیکی و ظرفیت ذخایر آبی همان منطقه باشد.

در سال های گذشته به دلیل عدم توجه به پتانسیل اقلیمی و ذخایر طبیعی در برخی استان های کویری با استقرار صنایع آب بر و همچنین الگوی کشت نابهره ور در این مناطق، حجم استفاده از منابع و ذخایر آب به طور چشمگیری افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نخبگان برای ارائه راهکارهایی در راستای حل مساله کم آبی

دعوت از نخبگان برای ارائه راهکارهایی در راستای حل مساله کم آبی