مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-29اجتماعي

لزوم اطمینان از سلامت سیستم های گرمایشی مدارس


با توجه به تعطیلی طولانی مدت مدارس به واسطه ویروس کرونا، لازم بوده تا مدیران و کادر اجرایی و از سطح کلان اداره آموزش وپرورش با اعزام ناظر فنی مدارس پیش از حضور دانش آموزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان صبح امروز در حاشیه بازدید از مدرسه قاضی طباطبایی طاهرآباد اظهار داشت: مشکلات و نواقص موجود در مدارس سطح شهرستان باید به صورت جدی توسط آموزش و پرورش رسیدگی و احصاء شود.

وی ضمن تأکید بر رفع نواقص موجود بیان داشت: با توجه به تعطیلی طولانی مدت مدارس به واسطه ویروس کرونا، لازم بوده تا مدیران و کادر اجرایی و از سطح کلان اداره آموزش وپرورش با اعزام ناظر فنی مدارس پیش از حضور دانش آموزان، از سلامت سیستم های گرمایشی و امکانات خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در خانه دوم دانش آموزان نباشیم.

وی تصریح کرد: حدود 73 درصد از مدارس شهرستان توسط خیرین نوسازی و احداث شده اند و بسیاری دیگر نیز فرسوده و نیازمند نوسازی و بهینه سازی سیستم های گرمایشی هستند که مدیریت آموزش وپرورش باید نسبت به احصاء مشکلات مدارس و رفع آن با کمک و همیاری خیرین اقدام کند.

مرتضایی در خصوص مدارس کاشان گفت: تعدادی از مدارس نیازمند بازسازی، تعدادی توسط خیرین احداث و در حالت نیمه تمام قرار دارد و تعدادی دیگر نیازمند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطمینان از سلامت سیستم های گرمایشی مدارس

لزوم اطمینان از سلامت سیستم های گرمایشی مدارس