مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-29اجتماعي

هزار و 445 معلول در روستاهای البرز شناسایی شدند


مدیرکل بهزیستی استان البرز از شناسایی یک هزار و 445 معلول در روستاهای این استان دراجرای طرح توانبخشی مبتنی برجامعه خبرداد و گفت: اکنون سه هزار و 200 نفر در مراکز مراقبتی معلولین البرز به طور شبانه روزی نگهداری می شوند که ازاین تعداد 720 نفر فاقد سرپرست و یا مجهول الهویه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجر، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، در جمع اصحاب رسانه، گفت: هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت از 8  الی 14 آذرماه با شعار پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت آغاز شده است.

وی در ادامه به خدمات معاونت توانبخشی به معلولین استان اشاره کرد و افزود: معاونت توانبخشی بهزیستی استان البرز خدمات خود را در دفترهای تخصصی مراقبتی، مراکز شبانه روزی، روزانه و امور توانپزشکی،توانمندسازی امور معلولان ، دفاتر شورای ساماندهی سالمندان و مناسب سازی ارایه می دهد.

حیدری یادآورشد: دفتر مراقبتی مراکز شبانه روزی نظارت بر 54 مرکز شبانه روزی، اعصاب و روان، ذهنی، جسمی و حرکتی و سالمندان را برعهده دارد که اکنون سه هزار و 200 نفر در این مراکز به طور شبانه روزی نگهداری و ازاین تعداد 720 نفر فاقد سرپرست و یا مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 445 معلول در روستاهای البرز شناسایی شدند

هزار و 445 معلول در روستاهای البرز شناسایی شدند