مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-29سياسي

حجت الاسلام ملکی: معیشت طلاب پیگیری می شود


قائم مقام حوزه های علمیه، پیگیری دغدغه های معیشتی طلاب را بخشی از رویکردهای نوین خود عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ضمن اشاره به آیه وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنَا (آیه 69 سوره مبارکه عنکبوت)، تصریح کرد: هرکسی به دو عنصر جاهدوا و فینا جامه عمل بپوشاند، قطعا به مسیر هدایت الهی راه خواهد یافت.

او در ادامه گزارشی از فعالیت های جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارائه کرد و ابراز داشت: تقسیم کشور به 3 منطقه حوزوی و پیگیری طرح ها، دغدغه ها و احصای نیازهای میدانی حوزه های استانی و مدارس علمیه کشور از جمله رویکردهای جدید مرکز مدیریت حوزه است.

قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در امور استانها، به روز رسانی اطلاعات علمای بلاد و تشکیل بانک جامع ظرفیت های این عزیزان را مهم ارزیابی نمود و یادآور شد: هم اکنون بانک جامعی از استعدادها و ظرفیت های علمی تبلیغی علمای بلاد تشکیل و این مهم در فرایند تکمیل و به روز رسانی قرار دارد.

او ضمن اشاره به ظرفیت های سامانه سفیر و با بیان این که به طور روزانه بالغ بر 50 گزارش و مطالبه طلاب در آن ثبت و ارائه می گردد، خاطرنشان کرد: پیگیری مصوبات ستاد و مدیران استانی از دیگر کارهایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ملکی: معیشت طلاب پیگیری می شود

حجت الاسلام ملکی: معیشت طلاب پیگیری می شود