مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-29پزشكي

آیا مرتب بودن در بهبود عملکرد مبتلایان به آلزایمر نقش دارد؟


یافته ها حاکی از آن است که افراد مبتلا به بیماری آلزایمر متوسط زمانی که با بهم ریختگی های معمول خود احاطه شده اند، در کارهای روزانه عملکرد بهتری دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی یافته ها حاکی از آن است که افراد مبتلا به بیماری آلزایمر متوسط زمانی که با بهم ریختگی های معمول خود احاطه شده اند، در کارهای روزانه عملکرد بهتری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنوروساینس نیوز، طبق یک تحقیق جدید از دانشگاه آنگلیا شرقی انگلستان، یک محیط عاری از بهم ریختگی شاید به افراد مبتلا به زوال عقل در انجام کارهای روزانه کمک نکند.

در تحقیق جدید محققان بررسی کردند که آیا افراد مبتلا به زوال عقل در خانه با بهم ریختگی های معمول یا در محیطی عاری از بهم ریختگی بهتر می توانند کارهایی مانند تهیه یک فنجان چای را انجام دهند یا خیر.

آنان متعجب شدند زیرا دریافتند شرکت کنندگانی که زوال عقل متوسطی داشتند، زمانی که با بهم ریختگی معمول خود احاطه شده بودند، عملکرد بهتری داشتند اما محیط های مختلف برای افراد مبتلا به زوال عقل خفیف و شدید که می توانستند در هر دو محیط در یک سطح عمل کنند تفاوتی ایجاد نکرد.

پروفسور انیده میوشی از دانشکده علوم بهداشت دانشگاه آنگلیا شرقی می گوید: اکثر افراد مبتلا به زوال عقل در خانه خود زندگی می کنند و به طور معمول می خواهند تا زمانی که ممکن است در خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مرتب بودن در بهبود عملکرد مبتلایان به آلزایمر نقش دارد؟

آیا مرتب بودن در بهبود عملکرد مبتلایان به آلزایمر نقش دارد؟