مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-29بين الملل

خطیب زاده: اروپایی ها در مذاکرات جدیت به خرج نمی دهند


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به یادداشت مشترک وزیر خارجه انگلیس با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام نشان می دهد نه تنها برخی از این کشورها در مذاکرات جدی نیستند بلکه بدنبال ایجاد زمینه هایی هستند برای این که این گفت و گوها تکثیر پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خبری با اصحاب رسانه به سوالاتی در خصوص آخرین روند مذاکرات برجامی پاسخ داد و از عدم جدیت برخی از کشورهای اروپایی در این مذاکرات خبر داد.

مشروح این نشست خبری را به نقل از ایرنا می خوانید: خطیب زاده روز دوشنبه در نشست خبری با تبریک روز جهانی همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، گفت: فلسطین برای ما یک آرمان غیرقابل خدشه است و رنج و آلام مردم ان سرزمین هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نمی شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همچنان در راستای نقض حقوق فلسطین عمل می کند، گفت: ما ضمن حمایت از حقوق حقه مردم فلسطین، عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسراییل را محکوم می کنیم چون آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست.

خطیب زاده در پاسخ به سوالی درباره یادداشت مشترک وزیر خارجه انگلیس و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روزنامه دیلی تلگراف گفت: این که وزیر امور خارجه انگلیس در شب گفت و گوهای وین با طرفی که از روز اول تمامی تلاشش را کرده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: اروپایی ها در مذاکرات جدیت به خرج نمی دهند

خطیب زاده: اروپایی ها در مذاکرات جدیت به خرج نمی دهند