مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-29سياسي

نماینده مجلس: نگهداری حیوانات در شهر و منزل بر اساس قانون مجازات اسلامی ممنوع است


حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در رابطه با طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک» گفت: نگهداری از کبوتر در پشت بام تا نگهداری هر حیوانی در منزل ممنوع و خلاف قانون است و دغدغه طراحان این طرح هم تاکید و اجرای بهتر و جدی تر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک از جدیدترین طرح های پرحرف وحدیث مجلس یازدهم است.

این طرح که در اواخر مرداد سال جاری از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد در هفته های اخیر در دستور کار بررسی صحن علنی مجلس قرار گرفت و با واکنش های زیادی همراه شد.

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، درباره این طرح گفت: نگهداری حیوانات در شهر و منزل بر اساس قانون مجازات اسلامی ممنوع است و این طرح تنها بیانگر تاکید مجدد بر ممنوعیت این موضوع است.

او درباره تاکید قانون مجازات اسلامی در این باره خاطرنشان کرد: در قانون مجازات اسلامی تاکید شده که نگهداری هر حیوانی در شهر ممنوع است؛ مثلاً همان طور که کسی بز و الاغ و اسب در شهر نگه نمی دارد، نگهداری سگ و گربه هم در منازل ممنوع است.

نوروزی استدلال قانون گذاری در موضوع نگهداری حیوانات را رعایت مسائل بهداشتی توصیف کرد و گفت: مردم اگر تمایلی به نگهداری از حیوانات دارند، باید حیوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نگهداری حیوانات در شهر و منزل بر اساس قانون مجازات اسلامی ممنوع است

نماینده مجلس: نگهداری حیوانات در شهر و منزل بر اساس قانون مجازات اسلامی ممنوع است