مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-29سياسي

عمل نکردن شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی در ایلام


نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های مهم نفت و گاز در استان، گفت: شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی خود در ایلام عمل نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام اظهار کرد: استان ایلام به رغم داشتن ظرفیت های نفت و گاز جزو استان های محروم کشور است.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی خود در ایلام عمل نمی کنند، گفت: صنایع بزرگ مرتبط با نفت و گاز باید سهم خود را در قبال مسئولیت های اجتماعی در این استان بپردازند.

وی گفت: شرکت های بزرگ نفت و گاز حتی مالیات های خود را در این استان پرداخت نمی کنند، در حالی قرار بود امسال مالیات این شرکت ها در استان پرداخت شود.

بسطامی بیان کرد: ماده 48 قانون برنامه ششم بر استفاده از نیروی های بومی در شرکت های نفت و گاز تاکید دارد ولی متاسفانه شرکت های نفت و گاز در استان این قانون را اجرایی نمی کنند.

وی گفت: متاسفانه در سال جاری هیچ اعتباری از محل درآمدهای نفت و گاز به استان ایلام اختصاص نداده اند، در حالی سهم ایلام را از محل سه درصد درآمدهای نفتی در سال جاری حدود 93 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل نکردن شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی در ایلام

عمل نکردن شرکت های نفت و گاز به مسئولیت های اجتماعی در ایلام