مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-29سياسي

مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: ترامپ در جلسات بدون سند و مدرک و نامربوط حرف می زد


مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد، در جریان جلسات اطلاعاتی رییس جمهور سابق این کشور بی اطلاع و عاری از واقعیت بود و تمایل داشت بحث را از موضوع اصلی منحرف کند.

- مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: ترامپ در جلسات بدون سند و مدرک و نامربوط حرف می زد مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد، در جریان جلسات اطلاعاتی رییس جمهور سابق این کشور "بی اطلاع و عاری از واقعیت" بود و تمایل داشت بحث را از موضوع اصلی منحرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه رولینگ استون، این اظهارات جیمز کلاپر، مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا از گزارش تازه منتشر شده سازمان سیا تحت عنوان آشنایی با رییس جمهور که روابط میان جامعه اطلاعاتی و روسای جمهور آمریکا در دوران گذار و حکومتشان را ثبت و ضبط می کند، نشات می گیرد.

این فصل جدید به نوشته جان هلگرسون، افسر اطلاعاتی بازنشسته آمریکا دوران حکومت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق را پوشش می دهد و فاش می کند که ترامپ چقدر خام و آزاد از قیود و رسوم بود.

با این حال با توجه به سابقه پر فراز و نشیب ترامپ با آژانس های اطلاعاتی، این یک گزارش بی طرفانه محسوب نمی شود.

هلگرسون گفت: اطلاع رسانی و گزارش دهی به ترامپ برای جامعه اطلاعاتی به دشوارترین چالشی که تاکنون با آن مواجه بود، تبدیل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: ترامپ در جلسات بدون سند و مدرک و نامربوط حرف می زد

مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: ترامپ در جلسات بدون سند و مدرک و نامربوط حرف می زد