مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-29سياسي

خرم دره به پایلوت استانی و کشوری در مباحث قرآنی تبدیل شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره گفت: با توجه به ظرفیت های بالای قرآنی خرم دره، این شهرستان باید به پایلوت استانی و کشوری در مباحث قرآنی تبدیل شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره گفت: با توجه به ظرفیت های بالای قرآنی خرم دره، این شهرستان باید به پایلوت استانی و کشوری در مباحث قرآنی تبدیل شود.

حجت الاسلام فرشید ملکی صبح امروز (8 آذرماه) در نشست هم اندیشی حافظان قرآن کریم با فرماندار شهرستان خرم دره، اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در مباحث قرآنی توسط مراکز و موسسات قرآنی انجام شده که نمونه بارز آن تربیت بیش از پنجاه حافظ قرآن کریم است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه قرآنی، بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم، ضروری است اقدامات عملی برای تحقق سند ملی طرح حفظ قرآن کریم در سراسر کشور انجام پذیرد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه قرآنی، یادآور شد: با توجه به فعالیت های قرآنی توسط مراکز، موسسات قرآنی و حافظان قرآن، این ظرفیت در شهرستان خرم دره وجود دارد که به عنوان پایلوت قرآنی در استان مطرح شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد و برنامه ما بر این است که برای برون رفت از آسیب ها و نابسمانی های اجتماعی راهی جز پناه آوردن به قرآن وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم دره به پایلوت استانی و کشوری در مباحث قرآنی تبدیل شود

خرم دره به پایلوت استانی و کشوری در مباحث قرآنی تبدیل شود