مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دست به هر جنایتی می زند


نایب رییس مجلس با اشاره به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونسیتی و حمایت های مستکبرانه آمریکا از این رژیم گفت: دولت آمریکا دست دوستان خود به ویژه رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگترین پادگان تروریستی جهان برای ارتکاب هر جنایتی باز نگه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، در نشست عمومی یکصد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) سخنرانی کرد.

متن سخنان نایب رییس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است: نخست مایلم از روسای محترم مجالس نمایندگان و سنای اسپانیا برای میزبانی گرم و اقدامات شایسته و تمهیدات عالی برگزاری این اجلاس قدردانی نمایم.

همچنین مراتب سپاسگزاری خود را از جناب آقای دوآرته پاچکو رییس محترم اتحادیه بین‎المجالس و نیز دبیرکل محترم و همکاران ایشان برای برنامه ‎ریزی و هماهنگیِ مطلوب این نشست اعلام می‎کنم.

امیدوارم نتایج این اجلاس گامی مؤثر برای تقویت هرچه بیشتر همفکری و همکاری میان پارلمان‎های عضو به ویژه در حوزه ارتقای مردم‎سالاری و حقوق بشر باشد.

پارلمان از اصیل‎ترین نمادهای مردم سالاری و بارزترین جلوه اِعمال اراده ملت‎ها در امر تصمیم ‎گیری و اداره امور کشور در سطوح گوناگون و محل تعاطی آراء و اندیشه‎ها و دیدگاه‎های مختلف درباره امور کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دست به هر جنایتی می زند

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دست به هر جنایتی می زند