مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

هیچ کسی با عمل مستحق بهشت نمی شود


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخن پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه هیچ کسی با عمل مستحق بهشت نمی شود، گفت: اعمال خیر ما طلبی است که به خدا داریم و بهای اعمال ما بهشت نیست بلکه بهشت از روی عنایت و رحمت الهی به ما می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنرانی یکشنبه شب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آیه 124 سوره طه اظهار کرد: برترین ذکرها تسبیحات اربعه سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر است اما کسی که صلوات بفرستد ثواب هر چهار ذکر تسبیحات اربعه را به او می دهند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در روایت داریم که حکمت به معنی معرفت امام است، افزود: یکی از آثار حکمت این است که انسان حقایق را بفهمد و بر زبان جاری کند و لقمان به حدی از حکمت رسیده بود که ائمه ما به کلمات حکیمانه او استدلال می کردند.

امام صادق(ع) فرمودند خدا به لقمان حکمت و کلمات شگفت آور عطا کرده و یکی از آن ها این است که به فرزندش فرمود از خدا بترس حتی اگر عبادت جن و انس را انجام داده ای.

وی با اشاره به این سخن که برخی می گویند بهشت را به بها می دهند نه به بهانه گفت: پیامبر(ص) فرمودند هیچ کسی فقط با عمل خودش مستحق بهشت نمی شود بلکه با فضل و رحمت خدا انسان به بهشت می رود و امام سجاد(ع) که زین العابدین هستند فرمودند خدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کسی با عمل مستحق بهشت نمی شود

هیچ کسی با عمل مستحق بهشت نمی شود