مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا


احداث فاز اول ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد با برگزاری یک مناقصه و انتخاب شرکت برگزیده کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احداث فاز اول ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد با برگزاری مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت و با عضویت نماینده حراست وزارت علوم در کمیسیون معاملات موزه و معاون کل اداره طرح های عمرانی وزارت علوم در کمیته فنی و بازرگانی، برگزار و شرکت مهندسی تکناب بعنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

دکتر سیف الله جلیلی، رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران بعد از امضای قرارداد بین موزه ملی علوم و فناوری ایران و این شرکت، شروع کار اجرایی ساخت ساختمان جدید موزه را از ابتدای آذر 1400 به مهندس افشین حسینی، مدیر عامل این شرکت ابلاغ کرد.

بنای ساختمان فاخر موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد در حدود سه هکتار است و با تکمیل این پروژه گامی بزرگ در احداث موزه ای در شأن تاریخ و تمدن پرافتخار ملت بزرگ ایران و معرفی سهم انکارناپذیری که پیشینیان فرهیخته ما در پیشرفت علم و فناوری در جهان داشته اند، برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا

احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا