مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

از سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود


دولت سیزدهم طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند و به همین دلیل باید از گفتن سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود تا بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: دولت سیزدهم طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند و به همین دلیل باید از گفتن سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود تا بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

محمدتقی رهبر در گفت وگو با ایسنا درباره مذاکرات هسته ای که از امروز 8 آذر در وین، آغاز می شود، اظهار کرد: نتیجه مذاکرات قابل پیش بینی نیست، سیاست جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است و همواره بر این مواضع تأکید دارد که نباید به دشمنان ملت ایران باج دهیم به طوری که دشمن نتواند از این مذاکرات سوء استفاده کند.

وی افزود: با وجودی که به نتایج این مذاکرات خوش بین نیستم، اما از هر نتیجه ای که به نفع منافع ایران و ملت باشد استقبال می کنیم و تیم دیپلماتیک ایران هم بدون شک این موارد را رعایت می کنند.

دولت سیزدهم طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند و به همین دلیل باید از گفتن سخنان دوپهلو در این مذاکرات پرهیز شود تا بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

امام جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: تحریم ها برای ملت ایران کمرشکن بوده است و بی قید و شرط باید این تحریم های ظالمانه لغو شود و باید به گونه ای رفتار کنند که حق ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود

از سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود