مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

نیابت به 5 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا ساعدی مدیر کل امور بین الملل قوه قضاییه صبح امروز در نشست تخصصی آخرین وضعیت حقوقی پرونده ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: - مدیر کل امور بین الملل قوه قضاییه گفت: در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی تحقیقات گسترده ای انجام و نیابت هایی به کشور های خارجی ارسال شده است که در حال حاضر به 5 کشور نیابت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا ساعدی مدیر کل امور بین الملل قوه قضاییه صبح امروز در نشست تخصصی آخرین وضعیت حقوقی پرونده ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: چند پرونده در زمینه ترور شهید سردار سلیمانی تشکیل شده است و از جوانب مختلف در حال رسیدگی به این موضوع هستیم.

وی افزود: در این پرونده تحقیقات گسترده ای انجام و نیابت هایی به کشور های خارجی ارسال شده است و در حال حاضر به 5 کشور نیابت شده است و نیابت های جدید دیگری هم تنظیم شده است که در حال ارسال به کشور های جدید است.

ساعدی ادامه داد: هیأت قضایی برای تحقیقات مشترک با دولت عراق که محل وقوع جرم است، اعزام شده است و به تازگی تحقیقات مشترک برای جلسه اول شروع است.

مدیر کل امور بین الملل قوه قضاییه اظهار کرد: غیر از بخش کیفری پرونده که به مجازات مرتکبین و مجرمین می پردازد، یک پرونده حقوقی هم برای رسیدگی و صدور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیابت به 5 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سردار سلیمانی

نیابت به 5 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سردار سلیمانی