مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29اقتصادي

آبیاری فضای سبز شرق تهران مکانیزه می شود


شهردار منطقه8 از آبرسانی بوستان های این محدوده شرقی تهران به شکل مکانیزه با هدف صرفه جویی در مصرف آب خبر داد.

- فاطمه تنهایی شهردار منطقه8 در گفت وگو با فارس گفت: مهم ترین هدف اجرای آب رسانی مکانیزه ، آبرسانی تشتک های درختان معابر و حذف آبیاری تانکری و افزایش راندمان آب در آبیاری درختان معابر است.

وی افزود: آب رسانی مکانیزه 62 کیلومتری در محلات گوناگون منطقه8 به اجرا در آمده است که موجب کاهش مصرف آب برای آبیاری فضای سبز بوستان ها و معابر خواهد شد.

تنهایی به محله اجرای این طرح ها در محلات شرق تهران پرداخت، گفت: احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن بوستان معلم به طول 22 کیلومتر، احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن مسیل باختر به طول18 کیلومتر، احداث شبکه آبیاری قطره ای از مخزن امدادگران به طول16 کیلومتر و احداث شبکه خط انتقال آب قنات مهدی آباد در بزرگراه رسالت به طول 6 کیلومتر به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه8 خاطر نشان کرد:در نظر داریم در سال آینده با اختصاص بودجه مناسب فضای سبز محدوده شهری منطقه8 را توسعه دهیم تا سرانه بیشتری در حوزه فضای سبز برای ساکنان منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آب رسانی مکانیزه در فضای سبز معابر شهری و بوستان های محله ای ادامه دار خواهد بود تا با این اقدام آبیاری سنتی فضای سبز حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری فضای سبز شرق تهران مکانیزه می شود

آبیاری فضای سبز شرق تهران مکانیزه می شود