مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-29سياسي

انقلاب اسلامی ملت ایران ریشه در بعثت و قیام عاشورا دارد


امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در بعثت و قیام عاشورا دارد، گفت: انقلاب اسلامی در واقع یک نوع بستر سازی برای قیام مصلح کل دنیا یعنی حضرت ولی عصر(عج) است.

- میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در بعثت و قیام عاشورا دارد، گفت: انقلاب اسلامی در واقع یک نوع بستر سازی برای قیام مصلح کل دنیا یعنی حضرت ولی عصر(عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح دوشنبه در مراسم تقدیر از فعالان موکب های مذهبی اربعین 1400 میامی به میزبانی دفتر خود با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه پیامبر (ص) فرمودند اهل بیت (ع) مانند کشتی نوح هستند، تاکید کرد: از امام صادق (ع) نقل است که می فرمایند همه مال اهل بیت (ع) کشتی نجات هستیم اما کشتی امام حسین (ع) علاوه بر اینکه وسیله نجات است، دو خصوصیت شامل توسعه ای که دارد و دوم سرعتی که انسان را به مقصد می رساند، را افزون بر دیگر اهل بیت (ع) دارد و این نشان از اهمیت وجود نازنین این امام همام دارد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل است که عشق امام حسین (ع) در دل های مردم ما چنان وجود دارد که وقتی از راهپیمایی اربعین حسینی محروم می شوند، بیکار ننشسته و در شهرهایشان اقدام به برگزاری مراسم نمادینی کردند تا تسلای دل هایشان باشد، افزود: انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ملت ایران ریشه در بعثت و قیام عاشورا دارد

انقلاب اسلامی ملت ایران ریشه در بعثت و قیام عاشورا دارد