مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-29بين الملل

سازمان جهانی بهداشت: هنوز اطلاعات دقیق در مورد قدرت سرایت اُمیکرون وجود ندارد


سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: هنوز در مورد اینکه سویه اُمیکرون کرونا نسبت به سویه دلتا از قدرت سرایت بیشتری برخوردار است و موجب بروز نوع شدید بیماری می شود، - سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: هنوز در مورد اینکه سویه اُمیکرون کرونا نسبت به سویه دلتا از قدرت سرایت بیشتری برخوردار است و موجب بروز نوع شدید بیماری می شود، اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (یکشنبه) اطلاعات به روز شده موجود در مورد سویه جدید کروناویروس موسوم به اُمیکرون را که باعث نگرانی جهانی و ممنوعیت پرواز در کشورهای جنوب آفریقا شده است، منتشر کرد.

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اظهار داشتند که محققان در آفریقای جنوبی و سراسر جهان در حال انجام مطالعاتی برای شناخت بهتر سویه اُمیکرون هستند، اما در حال حاضر مشخص نیست آیا این سویه در مقایسه با انواع دیگر کروناویروس از جمله دلتا از قدرت سرایت بیشتری برخوردار است یا خیر.

به گفته کارشناسان، تعداد افرادی که تست کروناویروس آنان مثبت است در مناطقی از آفریقای جنوبی که تحت تاثیر این سویه قرار گرفته اند افزایش یافته است، اما مطالعات اپیدمیولوژیک در حال انجام است تا به این موضوع پی ببریم که آیا این افزایش به دلیل شیوع سویه اُمیکرون است یا عوامل دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: هنوز اطلاعات دقیق در مورد قدرت سرایت اُمیکرون وجود ندارد

سازمان جهانی بهداشت: هنوز اطلاعات دقیق در مورد قدرت سرایت اُمیکرون وجود ندارد