مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-29اقتصادي

در دریای متلاطم رمز ارزها، بی گُدار به آب نزنید


مردم این هشدار را به صورت جدی در نظر داشته باشند که بازار رمز ارز بسیار پرریسک تر و پر جهش تر از بازار سرمایه خواهد بود.

- ایسنا/مرکزی یک فعال بازار سرمایه گفت: مردم این هشدار را به صورت جدی در نظر داشته باشند که بازار رمز ارز بسیار پرریسک تر و پر جهش تر از بازار سرمایه خواهد بود.

میلاد ویسمه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازار رمز ارزها از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز یک بازار بسیار پرهیجان است که با ارزش سه تریلیون دلار فعالیت دارد، از بین 14 هزار و 300 رمز ارز موجود در این بازار، اکثریت مردم با بیت کوین آشنایی دارند اما بسیاری ار ارزهای کوچکتر و ناشناخته تر نیز بوده اند که توانسته اند در چند سال گذشته سودهای نجومی را به نام خود ثبت کنند.

وی افزود: اعتقاد بنده بر این است که تا 10 سال آینده قطعا پول مورد مبادله بشر حتما رمز ارزها خواهند بود و یکایک دولت ها نیز به این گستره عمومی اضافه خواهند شد.

یک فعال بازار سرمایه تصریح کرد: در چند روز گذشته یک قانون مبنی بر شفافیت و اخذ مالیات از بازار رمز ارزها از طرف آمریکا وضع شد که می تواند یک خبر منفی برای بازار باشد که نزول موقتی بازار را به همراه دارد اما می توان به این نکته توجه کرد که دولت آمریکا در حال قبول کردن ماهیت این بازار است تا بتواند کسب درآمدی از این بازار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دریای متلاطم رمز ارزها، بی گُدار به آب نزنید

در دریای متلاطم رمز ارزها، بی گُدار به آب نزنید