مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-29سياسي

وحیدی: دولت بشدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید استان ایلام خاطرنشان کرد که دولت آیت الله رییسی مختص به یک جناح سیاسی نیست و به همه گروه های سیاسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، - وزیر کشور با تاکید بر اینکه نباید وقت انقلاب، مردم و دولت را با حرف های حاشیه ای تلف کرد، گفت: دولت بشدت از ورود به مسایل حاشیه ای پرهیز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید استان ایلام خاطرنشان کرد که دولت آیت الله رییسی مختص به یک جناح سیاسی نیست و به همه گروه های سیاسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، تعلق دارد.

وزیر کشور درباره شیوه انتخاب استانداران گفت: تلاش کردیم که استانداران در نهایت تعامل با نخبگان استانی و نمایندگان محترم مجلس انتخاب شوند، البته ملاک ما برای تصدی این جایگاه خطیر انقلابی گری، تعهد، دانش و تجربه است.

وی همچنین به سیاست های خارجی و داخلی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در سیاست خارجی، دولت سیاست فعال ارتباط با همسایگان و کشور های دوست را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: دولت بشدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند

وحیدی: دولت بشدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند