مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-29اقتصادي

تحقق  80 درصدی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در 22 استان کشور


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران آخرین وضعیت استان های کشور در اجرای نسخه نویسی الکترونیک را تشریح کرد.

- معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران آخرین وضعیت استان های کشور در اجرای نسخه نویسی الکترونیک را تشریح کرد.

دکتر مهدی رضایی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت استان های کشور در اجرای نسخه نویسی الکترونیک گفت: زیرساخت های برنامه نسخه نویسی الکترونیک از سال ها قبل در سازمان بیمه سلامت ایران آغاز شده بود به طوری که اجرای فاز نسخه نویسی الکترونیکی از سال گذشته در مراکز ارائه دهندگان خدمت آغاز شد و اکنون در شرایط نسبتا مطلوبی قرار داریم.

بر این اساس امیدواریم در یک ماه باقی مانده از پایان مهلت تعیین شده توسط مجلس شورای اسلامی به شرایط مورد انتظار در این حوزه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه از نظر زیرساختی امکان نسخه نویسی الکترونیک در سطح کشور در شرایط مطلوبی است، افزود: بر اساس میانگین آمار کشوری، حدود 74 درصد نسخ به صورت الکترونیک صادر می شود همچنین حدود 93 درصد مطب ها، 96 درصد داروخانه ها، 95 درصد آزمایشگاه ها و بیمارستان ها به سامانه های نسخه نویسی الکترونیک اتصال دارند.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه گفت: در 11 استان بیش از 90 درصد و در 22 استان نیز بیش از 80 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق  80 درصدی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در 22 استان کشور

تحقق  80 درصدی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در 22 استان کشور