مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-29اقتصادي

بازار ماسک کرمانشاه در قبضه دستفروشان!


رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی کرمانشاه با انتقاد از فعالیت دستفروشان در زمینه عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گفت: پیگیری هایی که تاکنون برای ساماندهی این موضوع انجام داده ایم، - بی نتیجه بوده است.

علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، از وضعیت نامناسب عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کرمانشاه یاد کرد و افزود: متاسفانه بازار عرضه این محصولات در اختیار دستفروشان است.

وی ادامه داد: محدوده خیابان پارکینگ شهرداری به محل اصلی تجمع دستفروشان و عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده تبدیل شده و بازار از دست فروشندگان تجهیزات پزشکی و داروخانه ها که باید عرضه کنندگان اصلی این محصولات باشند، خارج شده است.

رییس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که دستفروشان درست مقابل داروخانه ها یا مغازه های تجهیزات پزشکی بساط می کنند و به شدت بازار ما را نیز تحت تاثیر قرار داده اند.

وی افزود: حتی برخی افراد که قبلا با خودروهای خود به صورت سیار میوه می فروختند اکنون به عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده روی آورده اند.

به گفته مرادی، فعالیت دستفروشان باعث شده مردم بیشتر به سمت آنها اقبال داشته باشند و کمتر سراغ مغازه ها بروند و از همین رو فروش مغازه های تجهیزات پزشکی که باید در ایام شیوع کرونا به اوج خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ماسک کرمانشاه در قبضه دستفروشان!

بازار ماسک کرمانشاه در قبضه دستفروشان!