مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-29سياسي

حمایت از مردم مسلمان جهان وظیفه مهم جمهوری اسلامی است


روز هشتم آذر ماه، روز اعلام حمایت تمامی کشورهای مسلمان از مردم مظلوم سراسر جهان است و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آنان لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد.

- سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، در گفت گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به 8 آذر ماه روز همبستگی با مردم فلسطین، اظهار داشت: در اصل هشتم آذرماه، روز حمایت از تمامی مردم مسلمان و مقاومی است که در برابر ظلم و جور دولت های مستکبر جهان ایستادگی کردند و نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه تمامی کشورهای مسلمان از آنان دفاع خواهند کرد.

وی بیان کرد: حمایت از ملت های مسلمان جهان نه تنها وظیفه انسانی بوده بلکه یک وظیفه شرعی نیز به حساب می آید و تا آنجا که وظیفه داریم از ملت های مسلمان، حمایت های لازم را انجام داده و از آنان در برابر ظلم و جور جهانی دفاع خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: حمایت از مردم فلسطین، در اصل حمایت از تمامی مردم مظلوم جهان و پشتیبانی آنان در مقابل مستکبرانی است که قرن ها همه جهانیان را به ستوه آورده و اینک زمان فروپاشی این مستکبران فرارسیده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما با اتحاد و همبستگی خود با تمامی کشورهای مسلمان و مظلوم جهان در مقابل این کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مردم مسلمان جهان وظیفه مهم جمهوری اسلامی است

حمایت از مردم مسلمان جهان وظیفه مهم جمهوری اسلامی است