مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-29سياسي

شناسایی 124 متهم در پرونده ترور شهید سلیمانی


بازپرس ویژه دادسرای امور بین الملل گفت: در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی 124 متهم شناسایی شده اند و این پرونده در 1300 صفحه تنظیم شده که باید بگویم هنوز این پرونده تکمیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، سعید فرهادی نیا بازپرس ویژه دادسرای امور بین الملل صبح امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حقوقی پرونده ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در بخش جرایمی که رخ داده است از لحاظ قوانین داخل کشور باید بگویم که قتل عمد به صورت معاونت و مشارکت و اقدام علیه امینت جمهوری اسلامی را در پرونده سردار سلیمانی داریم و در بعد بین المللی نقض کنوانسیون تروریسم و قطعنامه 1556 را داریم و همچنین معاهده مودت بین ایران و ایالت متحده را هم در این پرونده داریم.

وی افزود: در پرونده ترور شهید سردار سلیمانی 124 متهم شناسایی شده اند و این پرونده در 1300 صفحه تنظیم شده که باید بگویم هنوز این پرونده تکمیل نشده است.

فرهادی نیا گفت: در این پرونده برای 43 نفر حکم جلب صادر شده است و همچنین 13 نشست تخصصی و 700 مکاتبه هم انجام شده است؛ البته که به 9 کشور نیابت قضایی برای پیگیری این پرونده داده شده است.

فرهادی نیا با اشاره به اینکه حکم جلب برای 43 نفر چرا منجر به نتیجه نشده است، گفت: ما حکم جلب را صادر کرده ایم و متهمان باید در مراجع قضایی حاضر شوند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 124 متهم در پرونده ترور شهید سلیمانی

شناسایی 124 متهم در پرونده ترور شهید سلیمانی