مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29سياسي

گروه های اندیشه ورز به دنبال تدوین راهکارهای اجرایی باشند


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مشکلات کشور شناسایی شده و باید برای آنها راه حل ارائه شود، گفت: گروه های اندیشه ورز باید به دنبال تدوین راه حل های قابل اجرا باشند.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح دوشنبه در دیدار با اعضای اندیشکده جهش با اشاره به مسائل اخیر در حوزه آب اظهار داشت: به نظر می رسد مسئله آب توسط عده ای، جهت بهره برداری سیاسی هدایت می شود و برخی به عمد در زمان فعلی به این مسئله دامن می زنند تا کار دولت را مختل و برنامه های خود را اجرا کنند.

وی عنوان کرد: البته مسئولان امر به ویژه استاندار محترم باید با برنامه ریزی و پیگیری بیشتر، و با راهکارهای مختلف از جمله احداث سایر خطوط انتقال آب، مشکل آب شرب مردم نجیب یزد را برطرف نمایند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان به سمت پوچی می روند و قدرتمندان به دنبال تسلط بر جوامع بشری هستند، افزود: آنچه مکتب اسلام به ما آموخته، زندگی با هدف و برنامه است زیرا خلقت انسان و زمین و آسمان و … بی هدف نبوده بنابراین انسان باید این اهداف را شناسایی و بر اساس آن در زندگی حرکت کند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال حکیم است و انسان را بی هدف خلق نکرده است، عنوان کرد: هدف اصلی انسان در دنیا رسیدن به کمال است تا به وسیله آن در حیات ابدی و جاودان آخرت نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های اندیشه ورز به دنبال تدوین راهکارهای اجرایی باشند

گروه های اندیشه ورز به دنبال تدوین راهکارهای اجرایی باشند