مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29اقتصادي

برندسازی، عامل جذب گردشگران به استان مرکزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با برندسازی می توان گردشگران را از نقاط مختلف کشور جذب کرد، تا شاهد رشد این صنعت در منطقه باشیم.

- سید حسن حسینی از شروع مجدد فعالیت اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر، قرائت و در مورد کارگروه های تخصصی، مسایل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر 15 روز یکبار تشکیل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.

حسینی در ادامه گفت: بی شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک گذاری دانش و مهارت شبکه سازی را در پی خواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره ها و برنامه هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است، گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیت های گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر، این امر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی، عامل جذب گردشگران به استان مرکزی

برندسازی، عامل جذب گردشگران به استان مرکزی