مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29اقتصادي

شناسنامه دار بودن سارقین کابل های مخابراتی؛ جرائم بازندارنده نیست


اگرچه آمارها همچنان از در اولویت بودن سرقت از منزل، خودرو و قطعات آن حکایت دارد اما در چند سال اخیر سارقان، دست به شگردی جدید زده اند، سرقت تجهیزات و امکانات دستگاه های دولتی از تابلوهای راهنمایی و هشدار دهنده جاده ها، - شناسنامه دار بودن سارقین کابل های مخابراتی؛ جرائم بازندارنده نیست ایسنا/بوشهر اگرچه آمارها همچنان از در اولویت بودن سرقت از منزل، خودرو و قطعات آن حکایت دارد اما در چند سال اخیر سارقان، دست به شگردی جدید زده اند، "سرقت تجهیزات و امکانات دستگاه های دولتی" از تابلوهای راهنمایی و هشدار دهنده جاده ها، درپوش های مربوط به آب و فاضلاب تا سرقت سیم های برق و کابل های مخابراتی که با افزایش بهای فلزاتی همچون "مس" سود خوبی را هم عایدشان می کند، شدت گرفتن این موضوع زنگ هشداری را به صدا در آورده که این معضل به ظاهر ساده نیازمند بررسی جدی است.

شاید باورکردنی نباشد که کیلومترها کابل از روستایی کوچک تا شهری بزرگ در روز روشن سرقت شود، ولی کسی آن را نبیند و یا گزارش نکند.

کابل هایی که سرمایه مخابرات هستند و ما مردم شهر و روستا از آن استفاده می کنیم.

کابل هایی اگر قطع شوند باید مدتی در عصر ارتباطات بدون ارتباط منتظر جبرانش باشیم! سرقت کابل های از جنس مس تلفن که در خیابان قرار دارند، از جمله مشکلات همیشگی شرکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار بودن سارقین کابل های مخابراتی؛ جرائم بازندارنده نیست

شناسنامه دار بودن سارقین کابل های مخابراتی؛ جرائم بازندارنده نیست