مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29اجتماعي

هشدار درباره آتش سوزی جنگل های مازندران


در این اطلاعیه همچنین علاوه بر توصیه به کوهنوردان برای خودداری از صعود به ارتفاعات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، از مردم نیز خواسته شده است از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع در طی این مدت خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، هواشناسی مازندران با پیش بینی شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی که افزایش 12 درجه ای دمای هوا در دو روز آینده را به همراه خواهد داشت، نسبت به وقوع آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع این استان هشدار داد.

اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه با صدور هشدار سطح زرد، زمان فعالیت این سامانه را روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری اعلام و پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران در طی این مدت علاوه برافزایش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا، با وزش باد شدید گرم نیز همراه است که این امر خطر آتش سوزی در جنگل، مراتع و آسیب به سازه های کم مقاوم به همراه خواهد داشت.

هواشناسی مازندران در این اطلاعیه به دستگاه های اجرایی ذی ربط و خدمات رسان توصیه کرد که باهدف اقدامات پیشگیرانه نسبت به مقاوم سازی سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها اقدام کنند.

در این اطلاعیه همچنین علاوه بر توصیه به کوهنوردان برای خودداری از صعود به ارتفاعات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، از مردم نیز خواسته شده است از روشن کردن آتش در جنگل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره آتش سوزی جنگل های مازندران

هشدار درباره آتش سوزی جنگل های مازندران