مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-29اقتصادي

جریمه 15نانوایی متخلف در اسدآباد


رییس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد از جریمه 15نانوایی متخلف این شهرستان خبر داد.

- موسی رضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو روز گذشته با افزایش قیمت نان در بازرسی ها و گشت های مشترک 15 واحد صنفی نانوایی متخلف جریمه و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت نان بازرسی های اتاق اصناف از سطح واحدهای صنفی نانوایی شهرستان تشدید داشته و این بازرسی ها با قوت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت، افزود: با ارجاع پرونده واحدهای صنفی نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان ظرف دو یا سه روز آینده میزان جریمه هر یک از واحدها توسط تعزیرات مشخص خواهد شد.

غفاریان تخلف واحدهای صنفی شناسایی شده را تعطیلی غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت نان کیفیت و خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم توسط این واحدهای صنفی نانوایی بیش از گذشته برای رضایتمندی مردم انتظار می رود .

وی با بیان اینکه صبح امروز اتاق اصناف شهرستان به همراه فرماندار اسدآباد از سطح نانوایی های شهر اسدآباد بازدید کرده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت نانوایی از نظر کیفیت نان، رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم تعطیلی غیر مجاز و نیز رعایت ساعت کاری در شرایط بسیار مناسبی قرار داشتند ضمن اینکه تذکرات لازم نیز به موارد مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 15نانوایی متخلف در اسدآباد

جریمه 15نانوایی متخلف در اسدآباد