مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-29ورزشي

قول مساعد سجادی و صالحی برای اعزام تیم ملی موی تای به مسابقات جهانی


وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای صدور نامه شورای برون مرزی جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند قول مساعد دادند.

- رییس انجمن موی تای ایران گفت: وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای صدور نامه شورای برون مرزی جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند قول مساعد دادند.

جواد نصیری در گفت و گو با ایسنا در خصوص علت عدم صدور و تعلل در صدور مجوز شورای برون مرزی برای تیم ملی موی تای اظهار کرد: با توجه به کارشکنی هایی که در بدنه وزارت خانه وجود دارد نمی خواستند این تیم به مسابقات برود! نمی دانم مشکل آنها با فرد است یا موی تای، اما قطعا با کل جامعه موی تای مشکل دارند که به اینجا رسیدیم.

رییس انجمن موی تای افزود: البته خداراشکر سجادی وزیر ورزش که هم المپین است، هم تحصیلات ورزشی دارد در جریان این موضوع قرار گرفت و قول مساعد داد.

با صالحی امیری هم صحبت کردم و او هم قول مساعد داد تا این تیم به مسابقات قهرمانی جهان تایلند اعزام شود.

وی افزود: کارشکنی هایی که از بدنه وزارت انجام شده بود علت تعلل در صدور مجوز نامه برون مرزی بود که خدا را شکر با قول مساعد وزیر و رییس کمیته ملی المپیک حل شد.

اکنون نامه ما از سمت فدراسیون برای وزارت ورزش ارسال شده است و قرار است تا ظهر امروز نامه شورای برون مرزی را دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد سجادی و صالحی برای اعزام تیم ملی موی تای به مسابقات جهانی

قول مساعد سجادی و صالحی برای اعزام تیم ملی موی تای به مسابقات جهانی