مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29اجتماعي

پایان هفته بادی در انتظار زنجانی ها


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مناطق مختلف این استان را در می نوردد.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مناطق مختلف این استان را در می نوردد، اظهار کرد: زنجان در 24 ساعت گذشته به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، سرعت وزش باد در برخی ساعات می تواند به میزان 50 تا 80 کیلومتر بر ساعت برسد.

وی افزود: پنج شنبه علاوه بر وزش باد، بارش باران برای استان پیش بینی می شود که می تواند در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل ریزش برف باشد، بارندگی در زنجان تا اواخر وقت پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: میزان دمای هوا طی روزهای آینده نیز به صورت تدریجی افزایش داشته و تا روز چهارشنبه هوا گرم تر خواهد شد، دمای هوای این استان طی روز گرم تر خواهد بود.

سلطانی تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی دما و گرم تر شدن هوای استان زنجان، به عموم مردم توصیه می شود میزان دمای سیستم های گرمایشی تنظیم شود تا در مصرف گاز صرفه جویی به عمل آید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: امروز و فردا، آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بادی در انتظار زنجانی ها

پایان هفته بادی در انتظار زنجانی ها