مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29سياسي

استاندار جدید ایلام: نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است


از امروز فصل جدیدی را برای توسعه استان آغاز می شود و نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز بهرام نیا، استاندار جدید ایلام در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: بنده افتخار نداشتم در افتتاحیه این کنگره بزرگ خادمی این کنگره را داشته باشم اما سپاسگزارم که این توفیق خدمتگزاری و نوکری به مردم را همزمان و متقارن شده با کنگره بزرگ شهدای سرافراز ایلام.

وی افزود: بار دیگر توفیق خدمتگزاری مردم ایلام به بنده عطا شد، هر کس توفیق خدمتگزاری در این استان با این قدمت تاریخی داشته باشد، باید افتخار کند.

  استاندار ایلام گفت: با همت همه و با هم آوایی و اخلاق مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی بر جای بگذاریم.

وی افزود: ظرفیت های بالقوه ای در استان است که بخشی بالفعل شده است، اما این بالفعل شده کامل نیست و باید این زنجیره ارزش را بیشتر کنیم.

بهرام نیا ادامه داد: ایلام در حوزه های مختلفی همچون انرژی حرف برای گفتن دارد و 11 درصد منابع گازی در استان ایلام است و باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه استان گام برداریم.

وی افزود: هر دولتی که روی کار می آید افراد را انتخاب می کنند و گزینه ها مطرح می شوند، از امروز فصل جدیدی را آغاز کنیم برای توسعه استان و نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید ایلام: نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است

استاندار جدید ایلام: نگاهم بر ارزش ها و مبارزه با مفاسد است