مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29سياسي

ورود دادگستری خراسان شمالی به موضوع خودروهای توقیف شده توسط پلیس


رییس کل دادگستری خراسان شمالی دستور تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی و رفع مشکلات پارکینگ های وسائط نقلیه در استان را صادر کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی دستور تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی و رفع مشکلات پارکینگ های وسائط نقلیه در استان را صادر کرد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده در هشتمین نشست شورای قضایی خراسان شمالی که صبح امروز هشتم آذر ماه برگزار شد، بر ضرورت صیانت از حقوق عامه با توجه به بازدیدهای میدانی اخیر از پارکینگ های وسائط نقلیه در استان و مشکلات عدیده موجود در این خصوص تاکید کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه طی بازدیدهای بعمل آمده مشخص شد که وضعیت فعلی پارکینگ های وسائط نقلیه در استان نه تنها قابل قبول نیست بلکه این معضل در حال حاضر بعنوان یک نگرانی جدی مطرح شده و دستگاه قضایی این مسأله را یک مطالبه جدی از سوی افکار عمومی تلقی می کند و با عزم راسخ و اراده جدی، مصمم به پیگیری و رفع این مشکلات است.

وی با بیان اینکه با تحقیقات انجام گرفته، احراز شده که تعداد قابل توجهی از خودروهای توقیفی و یا نگهداری شده در پارکینگ های استان صرفاً در نتیجه اقدامات پلیس به پارکینگ منتقل شده و تنها درصد کمی از این موارد ناشی از صدور دستورهای قضایی است؛ از تشکیل کارگروه ویژه ای متشکل از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری خراسان شمالی به موضوع خودروهای توقیف شده توسط پلیس

ورود دادگستری خراسان شمالی به موضوع خودروهای توقیف شده توسط پلیس