مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29ورزشي

اجرای طرح خانه به خانه جهت شناسایی واکسن نزده ها در رشت


با تشکیل مثلث دهیاران، پایگاه های مقاومت بسیج و خانه های بهداشت و استفاده از ظرفیت های طرح حاج قاسم سلیمانی، - ایسنا/گیلان رییس ستاد کرونا شهرستان رشت گفت: با تشکیل مثلث دهیاران، پایگاه های مقاومت بسیج و خانه های بهداشت و استفاده از ظرفیت های طرح حاج قاسم سلیمانی، رصد خانه به خانه واکسیناسیون سراسری و شناسایی افراد واکسن نزده در حاشیه های شهر صورت پذیرد.

علی فتح اللهی در ستاد کرونا شهرستان رشت با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: ضرورت دارد برای اینکه هر چه سریعتر از وضعیت موجود خارج شویم همه افراد واکسینه شوند، باید برای افراد باقی مانده برنامه محور جلو رویم.

رییس ستاد کرونا شهرستان رشت افزود: از همه به ویژه اصحاب رسانه می خواهم که حساسیت تزریق واکسن را در سطح جامعه ایجاد کنند، ضرورت دارد برای اینکه جامعه خود را کامل ایمن کنیم، تزریق واکسن حداقل در سطح شهرستان به صورت کامل انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا برای ما هم لازم الاجراست، گفت: محدودیت تردد شبانه برداشته شد و دیگر نیازی به اخذ مجوز نیست، برای تردد روزانه هم هیچ محدودیت بین شهری برای پلاک های بومی وجود ندارد اما برای تردد خارج استان همچنان نیاز به مجوز وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خانه به خانه جهت شناسایی واکسن نزده ها در رشت

اجرای طرح خانه به خانه جهت شناسایی واکسن نزده ها در رشت