مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-29سياسي

آصفری: مجلس یازدهم بعد نظارتی را تقویت کرد/چندان در حوزه معیشت و اشتغال موفق نبود


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مجلس یازدهم علی رغم تلاش هایش در حوزه های نظارتی تاکنون نتوانسته گام جدی در حوزه معیشت و اشتغال مردم بردارد که در ادامه مسیر باید بیشتر به این موضوع توجه کند.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه مجلس یازدهم علی رغم تلاش هایش در حوزه های نظارتی تاکنون نتوانسته گام جدی در حوزه معیشت و اشتغال مردم بردارد که در ادامه مسیر باید بیشتر به این موضوع توجه کند.

محمد حسن آصفری در گفت وگو با ایسنا در آستانه روز مجلس با اشاره به نقاط قوت و ضعف عملکرد مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم در طول مدت فعالیت خود سعی کرده در کنار قانون گذاری به نظارت نیز بپردازد.

اقداماتی نظیر تحقیق و تفحص ها، سوال ها و تذکرات به مسئولان اجرایی کشور از جمله موارد نظارتی بوده که در یکسال و اندی گذشته دنبال شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس در طول این مدت صرفا به قانون گذاری مشغول نبوده بلکه نظارت هم دنبال کرده و حتی بیش از قانون گذاری به بحث نظارت پرداخته که به اعتقاد بنده این نیز یک حسن برای مجلس یازدهم است.

از سوی دیگر برای مجلس یازدهم مهم نبود که دولت اصلاح طلب باشد یا اصولگرا بلکه ملاک برای ما رعایت حقوق مردم و تحقق مطالبات آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: مجلس یازدهم بعد نظارتی را تقویت کرد/چندان در حوزه معیشت و اشتغال موفق نبود

آصفری: مجلس یازدهم بعد نظارتی را تقویت کرد/چندان در حوزه معیشت و اشتغال موفق نبود