مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-29پزشكي

پیگیری مشکل کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی


مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته و امکان فعالیت پزشکان متخصص زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بحث ارائه خدمات تخصصی به مراجعان مراکز تأمین اجتماعی بهبود می یابد.

- فرزاد فیروزی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با مشکل مردم در امر نوبت گیری از پزشکان در مراکز درمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: مشکل اصلی در این زمینه بحث عرضه و تقاضا بوده با توجه به اینکه تعرفه های درمانی گران شده و هزینه مردم بالا رفته تقاضا برای مراجعه به پزشکان تأمین اجتماعی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه خلاء قانونی در بحث کمبود پزشک در مراکز تأمین اجتماعی وجود داشته و این موضوع به نمایندگان مردم استان نیز اعلام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی براساس قانون ارجاع درمان تولید می کند و در عین حال قانون گذار هیچ جایگاهی برای تأمین نیروی پزشک متخصص این سازمان پیش بینی نکرده است، افزود: در برنامه پنج ساله توسعه قرار بود این مشکل برطرف گردد که متأسفانه تبصیره س ذیل ماده 74 قانون که برای این موضوع تعبیه شده بود تبصره ضعیفی بوده که به صورت سلیقه ای اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکل کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی

پیگیری مشکل کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی