مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-29پزشكي

بهره مندی 514 ناشنوا و کم شنوا از خدمات بهزیستی پاکدشت


رییس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: معاونت توانبخشی بهزیستی پاکدشت در تلاش است که کلیه مقدمات لازم برای درمان، تحصیل، اشتغال و مشاوره های لازم در طول زندگی را برای افراد تحت پوشش را فراهم کند.

- محمود برزگر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت هفته و روز جهانی معلولان گفت: 514 ناشنوا و کم شنوا در این شهرستان از انواع خدمات توانبخشی و تخصصی استفاده می کنند.

برزگر افزود: 514 ناشنوا و کم شنوا در پاکدشت از خدمات توانبخشی از قبیل شنوایی سنجی و کمک تهیه وسایلی مانند سمعک و کاشت حلزون استفاده می کنند که از این تعداد 204 نفر زن و 310 نفر مرد هستند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: با توجه به اهمیت کاشت حلزون در سنین طلایی زیر شش سال در سال گذشته با پرداخت اعتباری بالغ بر 370 میلیون ریال به افزایش بازده شنوایی 15 کودک کم شنوا کمک شده است.

وی بیان کرد: تعویض و تعمیر باتری سمعک افراد کم شنوا به صورت عادی و دائم در مرکز توانبخشی پاکدشت انجام می شود، این آمار در سال جاری تاکنون به تعداد 600 حلقه بوده است.

برزگر با اشاره به پرداخت حق پرستاری برای 83 معلول دارای ضایعه نخاعی و 68 معلول جسمی و ذهنی بستر گرا خاطر نشان کرد: کمک هزینه تامین خدمات اندام مصنوعی با اعتبار 670 میلیون ریال، یک میلیارد و صد میلیون ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 514 ناشنوا و کم شنوا از خدمات بهزیستی پاکدشت

بهره مندی 514 ناشنوا و کم شنوا از خدمات بهزیستی پاکدشت