مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-29پزشكي

افزایش بیماران بستری شده در اردبیل/ فوت 3 نفر دیگر دراثر ابتلا به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 36 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه 3 نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 36 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه 3 نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

وی افزود: طی این مدت 26 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

افزایش شمار بیماران بستری در ICU  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 177 نفر رسید که از این تعداد 44 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و 65 بیمار دیگر نیز تحت نظر هستند.

وی تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم استانی های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

 حبیب زاده با اشاره به تزریق یک میلیون و 627 هزار و 856 دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان تشریح کرد: 886 هزار و 837  دُز واکسن مربوط به مرحله اول و 726 هزار و 796 دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران بستری شده در اردبیل/ فوت 3 نفر دیگر دراثر ابتلا به کرونا

افزایش بیماران بستری شده در اردبیل/ فوت 3 نفر دیگر دراثر ابتلا به کرونا