مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-29اجتماعي

ناگفته های ساکنان شهرک نیروی هوایی اصفهان


پیشروی فرونشست زمین در مناطق شهری اصفهان و به خصوص در شمال این شهر، منجر به انتشار اخباری از تخلیه اهالی یکی از شهرک های آن بر اثر این پدیده شد، - اما ساکنان و صاحبان خانه های این شهرک با تکذیب این خبر، روایت دیگری دارند.

طی دو دهه گذشته با خشکی زاینده رود و برداشت های بی رویه از آبخوان دشت اصفهان-برخوار و خالی شدن آن، سرطان فرونشست زمین به مغز استخوان اصفهان رسیده و امروز ترک های فرونشست در جای جای مناطق مسکونی شهر همچون خانه اصفهان، ملک شهر، خوراسگان، رهنان، مهرآباد، لاهور، حمزه، فلکه فیض و .

رسیده و هم چنین در مناطق 15، 12، 11، 10، 7 و 14 شهرداری اصفهان و تاسیسات و بناهای خدماتی همچون پایانه امیرکبیر، ساختمان اتاق بازرگانی و .

به وضوح قابل مشاهده است و این ترک ها، به خصوص طی دو سال گذشته بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

اگرچه طی چند ماه گذشته برخی اخبار حکایت از آن دارد که شهرک نیروی هوایی واقع در منطقه خانه اصفهان، به دلیل پیشروی فرونشست مخروبه و خالی از سکنه شده است، اما ساکنان و مالکان این شهرک روایت دیگری از این شهرک دارند و دلیل تخلیه منازل این شهرک را تخریب ساختمان ها بر اثر فرونشست نمی دانند.

شهرک نیروی هوایی واقع در منطقه خانه اصفهان در شمال این شهر به مساحت 320 هزار مترمربع فضای کلی و حدود 230 هزار مترمربع شامل 412


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های ساکنان شهرک نیروی هوایی اصفهان

ناگفته های ساکنان شهرک نیروی هوایی اصفهان