مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-29دانش

تصویب 196 طرح توسعه فناوری در 100 روز نخست دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری با اشاره به فعالیت ستادهای توسعه علم و فناوری برای حل چالش های ملی با راهکارهای فناورانه و نوآورانه، - معاون علمی رییس جمهوری گفت: طی صد روز اخیر، تعداد 15 طرح فناورانه نیازمحور متناسب با اولویت های اعلامی سازمان ها و نهادهای کشور تعریف و وارد فاز عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری با اشاره به فعالیت ستادهای توسعه علم و فناوری برای حل چالش های ملی با راهکارهای فناورانه و نوآورانه، گفت: یکی از اولویت‎ های اساسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سیاست‎گذاری، تسهیل گری، حمایت و هماهنگی برای توسعه فناوری‎های راهبردی بر اساس اولویت های نقشه جامع علمی کشور است.

196 طرح فناورانه وی با اشاره به تحقق پروژه های فناورانه توسط این ستادها، افزود: در همین راستا طی صد روز اخیر، تعداد 196 طرح توسعه فناوری متناسب با نیازهای جامعه مورد تصویب و در برنامه حمایتی ستادهای توسعه فناوری قرار گرفته و تعداد 15 طرح فناورانه نیازمحور متناسب با اولویت های اعلامی سازمان ها و نهادهای کشور تعریف و وارد فاز عملیاتی شده است.

ستاری با بیان این که ترویج و فرهنگ سازی رویدادهای فناورانه در دستور کار ستادها قرار دارد، گفت: در همین راستا، بالغ بر 23 رویداد فناورانه، نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 196 طرح توسعه فناوری در 100 روز نخست دولت سیزدهم

تصویب 196 طرح توسعه فناوری در 100 روز نخست دولت سیزدهم