مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-29دانش

امتحانات حضوری ویژه چه دانشگاه ها و رشته هایی است؟


دروسی که به شکل حضوری و عملی و کارگاهی ارائه شده است حتما شرایط مساعد را برای برگزاری داشته و فضای مناسب آموزشی برای آن در نظر گرفته شده است.

از این رو همان شیوه و همان روال می تواند برای آزمون و امتحان حضوری نیز برای سنجش و پایش میزان یادگیر ی دانشجویان صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، در حالیکه صحبت ها بر سر این است که با توجه به واکسینه شدن دانشجویان ،کادر آموزشی و کارکنان دانشگاه ها می توان به سمت آموزش حضوری رفت، اما وضعیت بی ثبات بیماری کرونا و ورود سویه های جدید بیماری این تردید را ایجاد می نماید که با وجود اینکه دانشگاه ها بر خلاف مدارس سیاست پذیرش دانشجویان غیر بومی را نیز دارند با حضوری شدن امتحانات و ورود این افراد به دانشگاه ها، فضا های آموزشی، رفاهی و خوابگاهی آیا امکان مدیریت و کنترل بیماری وجود دارد یا خیر؟از سوی دیگر این بحث پیش می آید که موضوع کیفیت یادگیری و سنجش دقیق و پایش صحیح آموخته های دانشجویان در شرایط فعلی چگونه ممکن است؟ و در چه دانشگاه ها و رشته هایی این هدف قابل حصول است؟ اولویت سلامت دانشجویان است علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم گفت: تاکید ما بر برگزاری امتحانات حضوری است، ولی این گونه نیست که بگوییم همه دانشگاه ها تحت هر شرایطی باید امتحانات را حضوری برگزار کنند، چون ممکن است سلامت دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات حضوری ویژه چه دانشگاه ها و رشته هایی است؟

امتحانات حضوری ویژه چه دانشگاه ها و رشته هایی است؟