مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-29اجتماعي

بوفه مدارس کرمانشاه به دلیل شیوع کرونا تعطیل است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشااره به بازگشایی مدارس استان، گفت: بوفه مدارس کرمانشاه به دلیل شیوع کرونا تعطیل است.

- یزدان پناه در گفتگو با را دریافت کرده اند.

یزدان پناه با اشاره به بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه، گفت: در حال حاضر تمام مدارس استان کرمانشاه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به طور 100 درصد بازگشایی شده اند.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان با توجه به رضایت خانواده های آنها بوده و تاکنون بیشترین حضور آنها برای رفع اشکالات درسی و آموزشی دروس سنگین تر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کادر مدارس و معلمان در مدارس حضور ثابت دارند اما به دلیل جمعیت بالای دانش آموزان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا حضور دانش آموزان برای رعایت دستورالعمل ها بهداشتی زمان بندی شده است.

یزدان پناه افزود: برای حضور دانش آموزان در مدرسه ارائه کارت واکسن الزامی نیست و دانش آموزان می توانند در صورت مایل نبودن ادامه آموزش خود را در بستر برنامه شاد پیگیری کنند.

یزدان پناه با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی، اضافه کرد: برای حفظ سلامت و بهداشت دانش آموزان بوفه مدارس به هیچ وجه مجوز فعالیت ندارند و از خانواده هایی که برای تزریق واکسن فرزندان خود اقدام نکرده اند درخواست داریم که هر چه سریع تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوفه مدارس کرمانشاه به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

بوفه مدارس کرمانشاه به دلیل شیوع کرونا تعطیل است