موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-29سياسي

نسخه رایگان پزشک متخصص برای اهالی«کوی فلسطین»


پزشک متخصص زنجانی وقتی درد دل اهالی منطقه محروم و حاشیه ای کوی فلسطین را با رییس جمهور دید در اقدامی جهادی ضمن حضور در این منطقه اقدام به ویزیت رایگان اهالی کرد.

- این زن سالمند که از دیدن رییس جمهور در منزل فرسوده اش خوشحال بود این چنین از مشکلاتش به رییس جمهور گفت؛  پسرم مشکل مغز و اعصاب دارد و از عهده هزینه هایش بر نمی آیم .

رییس جمهور که در دهمین سفر استانی خود، به زنجان سفر کرد در جریان سفر به دیار غواصان دریا دل با حضور در منطقه کوی فلسطین که یکی از محلات حاشیه ای این شهر است، به طور سرزده درمنزل یک زن میانسال حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرارگرفت.

آیت الله رییسی در سفر های استانی خود علاوه بر رسیدگی به مشکلات منطقه با اقشار مختلف مردم دیدار های صمیمی دارد و بی واسطه پای درد دل آنها می نشیند و امید را در دل مردم زخم خورده زنده می کند، به طوری که استقبال مردم در این سفر ها نشان از اعتماد راسخ مردم به دولت سیزدهم است.

حضور رییس جمهور در منزل  این مادر که توسط دوربین های رسانه های محلی و سراسری ثبت و ضبط می شد، بازتاب گسترده ای در صفحات اجتماعی و فضای مجازی به دنبال داشت به طوری که مورد استقبال همه نوع از قشر جامعه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه رایگان پزشک متخصص برای اهالی«کوی فلسطین»

نسخه رایگان پزشک متخصص برای اهالی«کوی فلسطین»