مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-29اجتماعي

تدوین شناسنامه فعالیت مدارس شاهد


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، گفت: فهم دقیق از موضوع مهم «شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرایی مدارس شاهد» و همچنین ضروری دانستن شناسنامه، - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، گفت: فهم دقیق از موضوع مهم شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرایی مدارس شاهد و همچنین ضروری دانستن شناسنامه، بر اجرای آن اولویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رزاقی در جمع کارشناسان اداره کل امور شاهد و ایثارگران، گفت: کاری که شما در این اداره کل انجام می دهید عاری از فعالیت شکلی است و در حقیقت به دنبال کیفی سازی برنامه ها و فعالیت های مدارس شاهد هستید.

رزاقی ضمن بیان این که تدوین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد در راستای تفکر سیستمی، استاندارد سازی و کیفیت بخشیدن به برنامه ها و فعالیت های مدارس شاهد صورت گرفته است تصریح کرد: در جهت عملیاتی کردن شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد لازم است گام های اساسی برداریم و اولین گام در حقیقت نظارت بر حُسن اجرای شناسنامه است.

دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بازدید عبارت است از فعالیتی که طی آن، عملکرد و فعالیت یک سازمان (توسط بخش های درون و یا بیرون سازمان ) مورد بررسی، نظارت و ارزیابی قرارگیرد اظهار کرد: به میزانی که بازدید به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شناسنامه فعالیت مدارس شاهد

تدوین شناسنامه فعالیت مدارس شاهد