مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-29اقتصادي

5 طرح سرمایه گذاری جدید در انتظار شهر راز


عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از پنج طرح سرمایه گذاری جدید در شهر شیراز خبرداد.

- ، بیست و هشتمین جلسه جلسه شورای اسلامی شهر شیراز یکشنبه شب در حالی برگزار شد که عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از آغاز برنامه ریزی برای جذب پنج طرح سرمایه گذاری بزرگ در شیراز خبرداد.

محمد حسن اسدی در این جلسه بیان کرد: جمله طرح های سرمایه گذاری که قرار است در سطح شهر شیراز در آینده اجرایی شود می توان به ایجاد میدانچه میوه و تره بار در محور شمال غرب شیراز و ایجاد کارخانه بسته بندی اشاره کرد.

وی افزود: پردیس ترکیبی سینما و تئاتر، باغ گل ها، تعیین تکلیف بازار صرافی ها نیز از جمله دیگر طرح های سرمایه گذار محوری است که شهرداری شیراز باید طرح توسعه اقتصادی را برای جذب سرمایه گذار در این طرح ها آماده کند.

اسدی تاکید کرد: شهرداری شیراز طی دو ماه آینده باید زمینه لازم را برای تأمین خط اعتباری سرمایه گذاری از طریق مذاکره با سرمایه گذاران فراهم کند تا بتوان زمینه جذب سرمایه فراهم گردد.

وی در جریان تصویب یکی از دستورکارهای شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به قرارداد پارک آبی عنوان کرد: 9 ماه از قرارداد مذکور گذشته است و پیمانکار هنوز هیچ اقدامی نکرده و نشان دهنده آن است که پیمانکار قرار نیست که به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح سرمایه گذاری جدید در انتظار شهر راز

5 طرح سرمایه گذاری جدید در انتظار شهر راز