مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-29سياسي

دستور بررسی مجدد پرونده مدیرعامل سایت «دیوار»


ورود هوشمندانه رییس دستگاه قضا به پرونده مدیرعامل دیوار و دستور رسیدگی مجدد به این پرونده حاکی از دقت نظر رییس قوه قضاییه نسبت به جلوگیری از ناامن شدن فضا برای کسب و کارهای اینترنتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حکم مجازات سه ماه و یک روز حبس برای اشکان میرآرمندهی مدیرعامل سایت دیوار در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شده است.

ظاهرا این حکم به دلیل برخی فعالیت های مجرمانه کاربران با سوءاستفاده از سایت دیوار رخ داده و مدیران این سایت ششم آذر سال جاری در بیانیه ای اعلام کردند که عنوان اتهامی این حکم فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن فروش است.

دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات است که در سال 1392 راه اندازی شده است.

اکنون این وبگاه در 238 شهر کشور فعال است و مردم می توانند کالاهای خود را با تفکیک منطقه و محله برای خرید یا فروش در دیوار ثبت کنند.

این وب سایت عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال را در دست بررسی دارد و علاوه بر وبسایت از طریق گوشی تلفن همراه اندروید، آیفون و آیپد هم قابل دسترس است.

در بخشی از بیانیه سایت دیوار درباره صدور حکم قطعی مدیرعامل این سایت آمده است: دیوار همواره تلاش کرده تا جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بررسی مجدد پرونده مدیرعامل سایت «دیوار»

دستور بررسی مجدد پرونده مدیرعامل سایت «دیوار»